zondag 9 juni 2013


# Ding 23

Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd


Finish



Hé hé, eindelijk de laatste ding.. Het was een een tijdrovende cursus en soms dacht ik moet dit echt?
Er waren dingen die ik al wiste en ook dingen die ik niet kende zoals Flickr, Symbaloo, Prezi en nog een paar. Facebook en Youtube en Picassa blijven de leukste dingen voor mij. Bloggen had ik moeite mee omdat ik soms niet wiste wat en hoe ik iets moet schrijven of overbrengen  over de dingen.
23 dingen is voor mensen die niet bekend zijn met Web 2.0 erg handig.
Door deze cursus nog bewuster geworden van de kracht van delen. Het gebruik van de cursusaccount was ook handig.

De 23 dingen cursus was vermoeiend maar toch ook interessant en leerzaam.




2 opmerkingen:

  1. Lekker hè meisje, eindelijk klaar.Goed gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sonai!
    Ondanks dat je ziek thuis zit toch je Dingen allemaal af. Petje af hoor!

    Mi ta spera ku bo ta sintibu mas miho aworaki. Mi sa ku bo no ta bini mañan, pero bo ideanan tei si :-)

    Kumindamentu!

    BeantwoordenVerwijderen